Hola MTBero! Como seguro has notado este foro es totalmente nuevo. Si tienes algún problema al registrarte, envía un e-mail a mtb@mtbcn.com con tu nick e intentaremos solucionarlo. Estamos trabajando para que todo esté funcionando lo antes posible.

Larga vida a MTB!

Des del 2002 !!

Foto general de MTB. Aquí hablamos un poco de todo.
5 mensajes Página 1 de 1
jordisune

Hola,
acabo de re-caure en aquesta web, i m'adono en el meu panell de control que estic donat d'alta desde l'octubre del 2002 !!
Després d'aquesta frase impactant, jejeje....
Dir-vos que sóc el Jordi Suñé.
L'Olga i l'Oriol m'han ajudat a re-configurar-me en aquesta nova web que tenia oblidada.
Recordo la sortida memorable per Aragó i Navarra de l'any 2003 !!
Per temes de família i de feina (els dos en una fase molt complicada en aquest moment actual) no disposo de temps, encara que la moto la tinc, ben equipada, i la utilitzo...
Si algú és capaç de recordar aquells temps, tenia una Yamaha Ténéré 660 negra. Ara fa un any i mig que tinc una Triumph Tiger 800 XCx.
Fins aviat !!
Jordi.
Olga

Re-benvingut, com et vaig dir per mail, quina il.lusió després de tantíssim temps!!!
El meu germà, l'Uri, ja no va en moto ni es passa per aquí!
Poso la crónica d'Aragó aquí, la recordo molt i molt be perquè mai havia rebentat així unes llantes: https://olgatt.wordpress.com/2014/01/08 ... d-mtm-mtb/
Espero que puguis escapar-te algun dijous a sopar o a alguna sortida!
Una abraçada
jordisune

És que la teva Yamaha XT 600 tenia llantes de fireta, jajajaa!!
Miguel650

Re-bienvenido!
fac

Benvingut!!!!
Si t'animes un dia, jo també tinc una Tiger 800 XCX i surto molt per muntanya, ja diràs...
5 mensajes Página 1 de 1